sunnuntai 3. tammikuuta 2016

maanikko maalasi taloa


Voi hitto. Minuun on tämän syksyn ja talven aikana pesiytynyt jonkintasoinen puuhastelumania. Olen tehnyt villasukkia, lapasia, hameita muutaman ja tänään olin marttailemassa naapurissa Nelsin luona. Tein polvivillasukat melkein valmiiksi, kunnes lanka loppui ja vaihdoin ompeluun. Uusi hygieniapussi oli tarpeen, edellisen olen tehnyt 13-vuotiaana käsityötunnilla ja jälki on sen mukaista, haha. Halusin myös tehdä minulle ja Nelsille tuollaiset pyramidin muotoiset pussukat. Nelsku antoi minulle joululahjaksi manteliherkkuja samanmallisessa paperipussissa ja halusin toisintaa noin hienon asian vielä kankaisenakin.

Valmistumiseni jälkeen oppimisen palo on ollut ihan valtaisa ja se purkautuu tällä hetkellä käsitöihin. On tämä aika kivaa. Seuraavat puuhastelut jo siintävät mielessä ja olen täynnä energiaa.

Uusi vuosikin vaihtui ja tämän vuoden teemani on Kohtuudella - ja sen yli. Olen aloittanut jo hassun hyvin ja ollut ihmisiksi niin uv-bileissä kuin heränyt tänä aamuna seitsemältä itsekseni ja vahingossa. Kyllä se tästä vielä taas rappioksi muuttuu. Mutta jos olisi vaikka vähemmän rappiota kuin viime vuonna.

Miehän sanoin, että elämä voittaa jälleen. Mikään ei ole niin raskasta kuin joulukuu ja niin keveätä kuin tammikuu ja sen kirpeät pakkaset.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti