torstai 20. elokuuta 2015

hurja-hannu, perseet olalla ja nimestä


Minä siten menin ja vaihdoin Blogger-nickini Raadosta Paerskyksi, jota nyt olen erinäisissä paikoissa käyttänyt jo pidemmän aikaa. Jotenkin raatoisuus ei ole tämänhetkisen fiilikseni mukainen, joten Paersky on hyvä. Se olisi voinut olla Pärskykin, mutta Paersky erottuu kivemmin Arielin dorkasta kalakaverista, koska ko. lempinimi johdannainen ihan muualta.

Tämän tärkeän tiedoituksen kuvitukseksi rottakuvia, jotka minun piti julkaista jo kuukausi sitten.


4 kommenttia :

  1. "Perseet olalla" -termin käyttö tässä asiayhteydessä hihityttää mua nyt vähän liikaa :-------D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin muakin.. :DD Oon sata vuotta käyttänyt perseet olalla -termiä kirjaimellisessa käyttötarkoituksessa aina kun mahdollista :'D

      Poista
  2. Aa miten söpöt silmät Hannulla(?) on, ihan kuin pullean punaiset viinimarjat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkein näkyy aivot läpi! Hannu on niin kaunis pikkupoika. ♥

      Poista