torstai 18. syyskuuta 2014

se kiva


Tänään minä näytin tältä. Nauratti, enkä osannut olla kameran edessä. Ihailen ihmisiä, joiden kuvat ovat kaduilta, ulkoilmasta, ihmisten ilmoilta. Minä en osaa tehdä niin, olen liian häveliäs paljastaakseni ihan niin julkisesti turhamaisuuteni.

Kerron teille nyt salaisuuden. Olen aina halunnut olla bodypaint-malli. Se olisi kauhean kivaa, mutta vaikka minä olenkin enimmäkseen kroppani kanssa sujut, olen varma, että muiden mielestä minun torsoni ei ole sellaiseen asiaan tarpeeksi kaunis. Se vähän harmittaa minua. Tässä kohtaa yritän pitää pääni sopivan taipuneena nöyryyteen, enkä kirjoita "KOSKA MÄ OLEN MAAILMASTA PARAS".

Tiistaina minulle vieras tyttö kommentoi hetken jutusteltuamme, että "voi kun sun tyylisi pukeutua on niin hieno. Sulla on kaunis mekko ja sit sulla kuitenkin on iso huppari ja farkkuliivi." Ja hihitteli päälle. Olin kauhean imarreltu ja iloinen. Mä kun teen tuota ihmisille aika paljon, mutta aivan äärimmäisen harvoin se osuu omalle kohdalle. Tämän kannustamana jaksan uskoa, että muutkin tykkäävät kehuista yhtä paljon kuin mitä mä ilostuin, vaikka he eivät osaisikaan reagoida.

..miksi mä kirjoitan ihmisten kommenttibokseihin parempaa tekstiä kuin tänne, hä?

1 kommentti :