perjantai 5. syyskuuta 2014

saatanan ysärihomo


Kaikesta sitä inspiroituukin, kun omista koulutehtäväsuunnitteluistaan haluaa itsekin pukeutua ysäristi. Eri vuosikymmenien tyylisuunnista puhuessa ja kuvagooglaillessa alkoi naurattamaan, kuinka paljon aiheeseen sopivaa vaatetta löytyykään jo valmiiksi kaapista. Enkä mä taaskaan ole hakenut mitään takaa. Mutta mikä sääli, että loistokkuuteni ei vain kertakaikkiaan suostu tallentumaan kameralla kaikessa ihanuudessan. Kamera väittää, että mä oon joku suonorsu.

Mulla ei oo mitään asiaa, jee! Mut meillä on viikon päästä siistejä bisneksiä taas tiedossa! Oho, puhun jo musta ja Hanniksesta sujuvasti monikossa. Lapsuus-teemainen viikonloppu! Hiizi! Lelularppi! Joskus tuntuu siltä, että mun pitäisi epäillä mielenterveyttäni, mutta mulla on liian kivaa tehdäkseni sitä.

2 kommenttia :

  1. Saatanan ysärihomo, sulla on liian hienot sukat! Täten takavarikoin ne itselleni >:c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaha kiitos, ostin ne kahdella eurolla Lidlistä viime talvena :----D

      Poista