perjantai 26. syyskuuta 2014

leikkaa hippi tukkas






"Moi mä tulin kotiin ota musta kuva kun mä oon näin ihana!!!"
--
"Eiks mulla ookin maailman valloittavin hymy?"
"Se on tollanen ilkikurinen. Pahat mielessä."

Eihän mulla nyt koskaan. Enkä mä sitten kuitenkaan laittanut sitä kuvaa. Alkoi häiritsemään. Tänään olin hobo666.

Keskiviikkona oli opiskelijabileet. Ensin olin Hanniksen kanssa ihan liekeissä menossa, mutta sitten aamupäivän taituttua päiväksi molemmista kuoriutui ylitsepääsemätön mukavuudenhaluisuus. Kuka nyt haluaa mennä all but clothes -teemaisiin bileisiin, kun lämpötila näyttää nollaa ja paleltuisi kuoliaaksi. Mutta avattu viini piti juoda pois. Lähtiessäni pitkissä kalsareissa ja villasukissa ovesta ulos, H kysyi että meinasinko mennä sinne baariin.

Illasta piti tulla tuhkimotarina, kahdeltatoista kotiin ja seuraavana päivänä reippaana kouluun. Kun ulko-ovi kävi uudelleen, kello oli puoli kaksi. Sinä aikana olimme tyhjentäneet viinipullon, vähän muuta ja sydämemme. Vaikka olemme olleet koko kesän tekemisissä päivittäin, kahdenkeskistä hetkeä ei juurikaan ollut. Tyttöjuttuja ei ole ehtinyt puhumaan. Nyt on ehditty puhua ja tänään vähän lisää kikattelua.

--

Viime viikonloppuna Rajakatseessa istuimme kaikki nuotion ääressä ja kuin aina ennenkin, lauleskeltiin niitä näitä. Minun vuoroni tuli ja Hannis yhtyi lauluun. Tilanteesta tavattoman teki se, että laulun jälkeen eräs toveri halusi kertoa meidän laulaneen kauhean kauniisti yhdessä. Oli ensimmäinen kerta, kun minua koskaan kehuttiin laulamisesta.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti