torstai 11. syyskuuta 2014

ei mulla mitään asiaa ollut oikeesti


Kummasti hyvänkin puhelimen kameran kuvanlaatu tipahtaa, kun kuvaa pimeässä, päivänvalottomassa eteisessä likaisen peilin kautta. Muutamina aamuina olen räpsinyt itsestäni kälyisiä aamukuvia, koska on yllättävän kivaa taltioida omaa elämäänsä, vaikkakin sitten tällä tavoin. Onhan tämäkin kirjoittaminen elämänsä taltioimista tietyllä tasolla. En mä näitä muuten muistaisi, pieniä asioita ja senhetkisiä fiiliksiä. Vasen kuva on muuten sama vaatetus kuin edellisessä kirjoituksessa, mutta huppari ja farkkuliivi päällä. Niissä mää nykyään asun suurimman osan ajasta.

Räkää pukkaa ja olen tartuttanut ihmisiä parhaani mukaan. Jos minulla ei ole kivaa, niin ei sitten kellään. Eeiku. Eilen oli fuksiaiset. Olin pitämässä ihmisten kanssa yhtä rastia, kitkutin urhoollisesti viidestä yhteentoista illalla. Tunsin oloni vanhaksi mummoksi, kun selvänä raahauduin sen parisataa metriä kotiin ennen puoltayötä ja tein vielä yhden kouluhomman loppuun.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti