keskiviikko 28. toukokuuta 2014

hop hop hop


Ensin ei ole mitään kirjoitettavaa ja sitten kun olisi, ei ehdi kirjoittaa. Olen kohta viikon juossut koko ajan jossain, enkä ole juurikaan ehtinyt istahtaa koneen ääreen. Tai jos olenkin, kirjoittaminen ei ole ollut ensimmäisenä mielessä.

Perjantaina olin kaveripariskunnan tupareissa, lauantaina meillä oli semiepiikallinen kaliakonkelointi kavereiden kanssa. Launtai kääntyi siihen, että hyppäsin boffaajien kyytiin uimaan ja ylipuhuin yhden boffaajalarppaajatoverini jäämään Kouvostoliittoon krebaamaan. Hienosti jäi. Sunnuntaina hän lähti, unohti eteiseen kassillisen kirjoja, jotka hänen piti viedä pois jaloistani pyörimästä. Sunnuntaina myös puhallutti ja piti olla läkähdyttävässä urheilusalissa neljä tuntia. Oli open skate ja sen perään scrimmage. Puhalluttamisen käytin hyödyksi pilliin puhaltaessa. Minä käytin myös neljän tunnin luuhaamisen hyödyksi ja opettelin käyttämään ensimmäisenä tässä tekstissä mainitulta kaveriltani saatuja rullakenkiä.

Haha, tekstini taas on hengästyttävää.

Olen myös vahingossa pitänyt huolen siitä, ettei kesällä ainakaan tekeminen lopu. Teen kolmet eri nettisivut työharjoitteluasioiksi eri asiakkaille. Ne menevät kivasti osittain päällekäin ja ristiin ja ainoastaan uusimman, tänään minulle ilmaantuneen, sivuston aikataulu on selkeä. Mahaavan pelko on taas läsnä.

Eikä ole enää kuin kolme viikkoa Nummeen. Jess.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti