torstai 29. toukokuuta 2014

asiaa karvoista


Halusin kirjoittaa tämän ulos, koska olen pyöritellyt asiaa mielessäni lähinnä vain sen takia, että kuullut asiasta mitä monimuotoisimpia kommentteja.

Olen sheivannut sääreni viimeksi syyskuussa. En ajatellut tehdä sitä nyt kesämekkokaudenkaan alettua.

Miksikö?

En tiedä. Koska voin. Ne eivät ole kovin kummoinen manifesti mihinkään suuntaan. Minun ei tarvitse puolustella niitä, mutta se aina välillä kuulostaa siltä kertoessani oman mielipiteeni. Toivon myös, etteivät ihmiset luule minun pitävän itseäni muita "parempana" tällaisen seikan takia, joka ei oikeasti ansaitsisi edes mitään huomiota.

Karvani eivät muuta minun ailahtelevaa sukupuolisuuttani suuntaan tai toiseen. Minä en ole yhtään sen vähempää femme mekossani ja säärikarvoissani kuin ilman karvoitusta jaloissa. Niitä on mukava silittää, ne ovat pehmoisemmat kuin muutamassa päivässä esiinpuskeva sänki. Suurin pointti: minä en jaksa ajaa niitä, eivätkä ne häiritse minua.

Miksi sitten ajan kainaloni säntillisesti?

No koska minusta -ttu tuntuu siltä. Tottumus. Ja yksi käytännön syy: suihkussa minä näen kainaloihini asti. Muu jää veikkailun varaan.

2 kommenttia :

  1. Mun perunamuusi taitaa jäähtyä sillä aikaa kun kirjoittelen, mutta mulla on niin paljon samansuuntaisia ajatuksia tästä asiasta! Postausta en vielä ole saanut aikaiseksi, koska kuvitusta varten pitäisi ensin kasvattaa näkyvät karvat :D

    Vihaan karvojen ajelemista, mutta teen sitä silti aika ajoin, koska en usko että mulla olisi kanttia kestää kaikkea sitä erittäin todennäköistä tuijotusta. Sheivaaminen on vaan aivan tajuttoman rasittavaa, enkä saa siitä mitään kovin ihmeellistä mielihyvää, joten toivoisin uskaltavani lopettaa...

    VastaaPoista
  2. Lohdutukseksi voin sanoa, että ei nuo edes näy tavallisessa kaupunkimenossa. :D Eri asia on, jos istuu esim. puistossa ihmisten kanssa ja koivet on ns. näköetäisyydellä. Mut suosittelen lämpimästi oman itsensä miellyttämistä, eikä kenenkään muun. Paitsi jos on itselleen miellyttävämpää olla keräämättä huomiota. :D

    VastaaPoista