sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

päiväkirjaote


Muutamia päiviä minulla oli mustat sormenpäät-- anteeksi, kynnet. Tänään minulla on ollut rakkaudentäyteinen ja suorastaan onnellisuutta huokuva darra. Eilen oli pitkästä aikaa merkittävän hieno ilta, eikä tänään ole ollut hirvittävän huono olo. Olen katsonut kahdeksan jaksoa Supernaturalia ja siinä välissä nukuin auringonpaisteessa sohvalla itseäni paremmaksi.

Ai niin, torstaina oli myös ensimmäiset boffotreenit. Oli mukavaa, oli kaoottista. Illalla habat itkivät väsyneisyyttään ja vielä tänäänkin minua särkee käsivarresta lihaksista, joita en tiennyt voivan särkeäkään.

2 kommenttia :

  1. Käsifetitistinä tahtoisin hienovaraisesti ilmoittaa että sulla on ihan täydelliset käpälät ;_; ja nuo rannekkeet.. ahh <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. <3 Olen salaa hävyttömän itseriittoinen käsieni suhteen.

      Poista