torstai 27. maaliskuuta 2014

lisää kehräämistä kirjoista


Minun piti kirjoittaa jostain muusta, mutta sen sijaan päädyinkin ottamaan semieroottisia bibliofiilikuvia kirjallisuudestani. Oli yllättävän haasteellista saada hyviä kuvia, kun haluaisin ottaa kuvia sadoista ja taas sadoista kirjoista. Oma saldoni ei vielä riitä, vaikka kuvissa ei näykään kuin murto-osa kirjoistani. Kirjastotarrojen irrotus on vielä kesken, kun minunkaan aikani ei ihan kaikkeen riitä.


Jäljiltäni kirjoja löytyy aina sieltä täältä. Suurin osa toissapäiväisen kirjastoepisodin ryöstösaaliista on edelleen makuuhuoneen lattialla, kun niille ei ole tällä hetkellä mitään muutakaan paikkaa. Olen myös huomattavan tehokas haahuilemaan pitkin kämppää keskeneräinen kirja kädessä ja unohtamaan sen jonnekin, kunnes muistan haluavani lukea kaksi sivua taas.

Vaikka olemme asuneet jo kaksi vuotta tässä kämpässä, meillä ei vieläkään ole oikeaa yöpöytää. Sen virkaa toimittaa jakkara, jonka päällä on kasa luettuja, lukemattomia, keskeneräisiä ja en-koskaan-halua-lukea kirjoja, että kello näkyisi sänkyyn asti. Ylimmäisenä kellon päällä yleensä on aktiivisesti kesken oleva kirja. Jos se ei ole matkustamassa muualla asunnossa.

4 kommenttia :

  1. Kirjat = ❤

    Kauniita kuvia! Ja toi Jack-pehmo, niin söpis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. Jack tarttui aikoinaan mukaan Dublinin reissulta. <3

      Poista
  2. Kirjat AAAAAA ♥♥ mä oon kanssa sellainen, että mulla on sata keskeneräistä kirjaa lojumassa ympäri kämppää :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjat on maailman paras asia ikinä. ♥

      Poista