lauantai 15. maaliskuuta 2014

"kyllä miekat ovat paljon herraskaisempi tapa taistella"


Aivan järjetön määrä sotkua ja silppua ja tällaista siitä tuli:


Ihan kuin mä hankkisin koko ajan harrastuksia, joita ei pysty selittämään asiasta tietämättömille. Roller derby, larppaaminen, bofferointi, mitä näitä nyt. Meillä oli pienimuotoinen asepaja tänään, kun yritämme kovasti saada bofferitreenit pyörimään Kouvolassa. Meitä on yksi vanhempi harrastaja ja kourallinen ihmisiä, joita kiinnostaa kauheasti. Nyt mulla on maailmasta hienoin miekka ja sitten kun vielä kilven tekisi.

Käskin kotiin lähtiessä kaverin kokeilun vuoksi lyömään mua. Oli huono idea, meni vartti ennen kuin olkavartta lopetti ensin sattumasta ja sitten kuumottamasta. Kerään myös näköjään lajeja, jotka tekevät koko ajan kipeää. En ole masokisti, mutta.

2 kommenttia :

  1. Ou ou ou jeee! Itsekin olen boffausta harrastanut lukioaikaan, vielä Ylöjärvellä asuessani. Ja voi miten se onkaan mahtavaa! Itselläni se tosin pysyi kesäharrastuksena, sillä metsässä jousen kanssa juoksemiseen kun pääsi tottumaan, ei enää liikuntasalit innostaneet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vain kuvitella, kunka paljon liikuntasalissa treenaaminen saattaa nakertaa. :D Munkin on jo pikkuisempana pitänyt aloittaa mun kaikki hienot harrastukseni, mutta ikinä ei vain sattunut tulemaan missään lähellä vastaan.

      Poista