keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

hyvä saalis on hyvä


Noh, kyllä niitä kirjoja sitten lähtikin mukaani. Kaksikymmentäyksi on hyvä luku fillaroida puolityhjillä renkailla kirjojen kanssa pitkin Kouvolaa. Jos minulla olisi ollut auto käytössä, niin olisin ehkä heittäytynyt vielä kohtuuttomammaksi. Eräs kaverini innostui tänään minun saaliistani ja hänen kuvastaan päätellen viitisenkymmentä minulta jäänyttä kirjaa päätyi hänen hoviinsa.

Minä olen nyt hyvin tyytyväinen. Mitä nyt sormessani on haava, kun lähdin irroittelemaan noita kirjastotarroja kontaktimuovin alta ja sohaisin käteeni.

4 kommenttia :

  1. Erinomaisia valintoja, Eddings oli mun lapsuus ja Pratchett mun nuoruus :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eddings ja Pratchett olivat käsi kädessä lapsuuteni ja nuoruuteni Stephen Kingin ja Lovecraftin kanssa. Kolme jälkimmäistä ovat vieläkin suurimmat kirjarakkauteni. <3

      Poista
  2. Waah, kirjakuvat saa mut niin hyvälle tuulelle. Aika mehevä saalis kyllä! Itsehän raidaan tasaisin väliajoin kirjastomme vaihtokirjapöydän - etenkin kun saan rehattua sinne vastapainoksi omista kätköistäni opuksia. Onko muuten minkälaisia vinkkejä noiden kirjastotarrojen irroitteluun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en löytänyt mun mattoveistä, mutta näköjään saksetkin käyvät. Ite vedin ihan kevyesti (ettei vaan kansipaperi hajoa) kontaktimuoviin viillot tarrojen ympärille ja kontaktimuovipalan mukana lähti tarrakin. Hitainta tuossa on sen jäljellejääneen liimapaperinöyhdän irrottaminen. :D

      Poista