perjantai 28. helmikuuta 2014

paska ihminen


Minäkuvani on vääristynyt. Minä en ole enää kuvassa näkyvä söpö 60-kiloinen, olen vaakaapelkäävä ja villillä heitolla 15 kiloa suurempi. Ikävä kyllä minun aivoni sanovat, että olen edelleen pieni ja sievä, eikä minun tarvitse tehdä itselleni mitään. Että olisin juuri hyvä näin. Yritän silti aloittaa vuoden tauon jälkeen roller derbyn uudelleen. Taidot ovat tallella, mutta kunto ei (vielä) riitä.

Kauhean vaikea kirjoittaa aiheesta ilman, että kuulostan itseinhoiselta.

2 kommenttia :

  1. Mikä siinä on pahaa, että kokee olevansa hyvä juuri näin? Vaa'at on ylipäänsä turhia, mä olen ihminen enkä mikään luku.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se siinä onkin, kun mä en koe oloani pääsääntöisesti hyväksi enää. Se on pääsyy, miksi asialle pitäisi tehdä jotain.

      Poista