lauantai 22. helmikuuta 2014

let's go sunning

Minun ei ollut tarkoitukseni itsekritiikin puuskassa julkaista ylläolevaa kuvaa ollenkaan, mutta sitten pelasin taas muutaman tunnin Fallout 3:sta ja hyväksyin, ettei minusta koskaan tulekaan luontevasti söpöä. Farkkuliivin heitin ylleni, kun näytin liikaa runotytöltä ja murentelin lopunkin tyttömäisyyden rähjäisillä maihareilla. Hahaha itsekritiikki iski vähän myöhemmin ja poistin kuitenkin.

Huominen on siis hieno haaste, meillä on joukkuegaala ja minä teen parhaani ollakseni asiallinen nainen.

Yhtenä päivänä tuli H:n kanssa puheeksi Falloutit ja oliko minulla edes kolmosta koneella. No oli minulla ja kahden vuoden pelaamattomuuden jälkeen jatkoin hahmolla, jolla olin ennestään pelannut vain muutaman tunnin. Silloin kun kokeilin ensimmäisen kerran Falloutia, Skyrim ei ollut vielä ilmestynytkään ja olin ihan hukassa. Nyt, muutaman sataa tuntia edellä mainittua pelanneena oli luontevaa vaihtaa genreä ja viehättyä jälleen kerran post-apocalytpisistä meiningeistä.

Allaoleva kuva on lavastettu, en kokopäiväisesti sniikkaa olentoja hengiltä vaaleanpunaisessa mekossa. Mukana se kyllä kulkee inventaariossa. Tui.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti