sunnuntai 4. elokuuta 2013

ON THE HIGHWAYYYYY ROAAAAAH

Eilen oli Verlan aika, keskiaikatapahtuma täällä lähellä. Olisi muuten ollut oikein hienoa, jos ei olisi ollut aiheeseen pukeutumattomia ihmisiä. Miekin olin syntinen, mutta kun ei kehdannut pukeutua asiaankuuluvasti. Oli Faravidin Susien viikinkitaistelunäytös ja barbaariratsastusnäytös ja keskiaikaiset turnajaiset. Kyllä silmä lepäsi.


Kuvia kertyi kameraan yli seitsemänsataa, enkä edes ottanut kameraa mukaan illalla kattibaariin. Ilta oli hengästyttävän hieno, olen kreisibailannut äärettömän villisti puolityhjässä alakerrassa yksin ja ihmisten kanssa ja unts unts vaan teillekin.

Olen myös nykyään pätevä örinälaulaja. Ja mulla on maailman hienoin mekko.





2 kommenttia :

  1. eii mä kattelin tot kolttuu kaupassa! nyt vähän kaduttaa etten sovittanu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maailmasta hienoin tanttu on tämä!

      Poista