keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

toiset

Ulkona sataa taas vettä ja minulla ei ole erityistä syytä olla onnellinen, olenpahan vaan. Koska minulla on kaikki syyt olla onnellinen. En mene yksityiskohtiin, koska skrillex-mököttäjän (t. Nelsi) olemus minussa murenisi pala palalta moisesta.

Ja koska olen oikeasti lälly runotyttö, ostin itselleni kesämekon. Lällyillä runotytöillä kuuluu olla mekossaan kukkia ja aurinkoja. Vaihtoehtona oli myös pegasoskuosillinen mekko, mutta tämä vei jalat altani.

Eikä edes enää kauheasti pistä vihaksi se, että koulun kampuksella olin jäädä jonkun vatipään alle. Minulle ei ilmeisesti ole kerrottu siellä olevan oman maun mukaista kuudenkympin nopeusrajoitusta, piha-alueella. Sain myös elämäni ensimmäiset nettisivut ihan oikeasti valmiiksi, nettiin ja asiakkaalle. Olin haljeta ylpeydestä, kunnes asiakas kommentoi sivujen olevan "ihan ookoot" ja viimeiseen sähköpostiin kesäntoivotuksineni ja kiitoksineni ei edes vastattu. Jaaha.


3 kommenttia :

  1. Lälly runotyttöily on toisinaan ihanaa.

    T. Ex-gootti-metallisti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä muuta viserra.

      t. ex-teinihevari :D

      Poista
    2. Yök, runotyttöjä!

      t. Teinisaatana

      Poista