tiistai 5. kesäkuuta 2012

Derby ney

Tämä on taas niitä päiviä, kun yhtään ei huvittaisi nostaa eväänsä minnekään. Sen sijaan on hyvä avata blogi ja kirjoittaa itsesäälistä ruikutusta, kuinka ei pysty mihinkään.

"Heräsin" päiväunilta ruokkiakseni ja lenkittääkseni joukkuetoverin lainassa olevan koiravauvan, miten ulkona voi kävellä horteessa, vaikka iloinen ja leikkisä pentu riekkuu ympärillä. Vartin päästä pitäisi olla laittautuneena treeneihin ja mä istun ilman housuja koneella, säälien itseäni. Liikunta on paskaa, kivasta lajista huolimatta, eikä muhun oo asennettu liikuntahullu-ohjelmaa. Ei mua huvita mennä sateessa/kylmässä/väsyneenä etc ymmärrätte kaavan mennä urheilemaan, suorittamaan. En ole suorittaja, olen nauttija. Roller derby on kivaa, mutta rajansa kaikella.
Sitten vielä ihmettelevät, kun kiukuttelen siitä, että muiden mielestä oon laiska ihmisperse. "Et sä kehity, jos et käy treeneis." Mä käyn treeneissä tasan sen takia, että siellä on kivaa. Eikä mun maailma kaadu siihen, että skippailen välillä treenejä ihan vain sen takia, että mun mielestä nukkuminen on parempi aktiviteetti. Eikä musta tuu maajoukkueurheilijaa kenenkään villeimmissä kuvitelmissa, joten se siitä.

Nukkuminen on ihanaa.

</end of the whine>

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti